67. IM sraz s Kristýnou o zákaznické péči na soc. sítích

27.6. 2019 Miluška 0

👉Jaký je rozdíl mezi zákaznickou podporou a péčí na sociálních sítích?

👉Proč nestavět community management až na poslední kolej?

👉Vyplatí se postavení inhouse týmu nebo je lepší outsourcovat péči o zákazníky agenturou?

👉Jak se dá předejít krizovým komunikacím? A co od vás vlastně očekávají zákazníci v komunikaci na sociálních sítích?  

To vše pro vás chystá Kristýna Szkanderová. Bojovnice za kvalitní obsahový marketing, ve kterém hraje community management hlavní roli.

Kdo je Kristýna Szkanderová?

Kristýna před časem vyměnila židli v agentuře Socialsharks za volnou nohu. Je spoluzakladatelka We Are Signature s.r.o. Ze své pozice senior social media manager a pomáhá klientům najít cestu, jak začlenit sociální sítě do celého marketingového mixu, najít vhodnou cílovou skupinu, vytvářet pro ni relevantní obsah, budovat komunitu a pečovat o zákazníky. Ráda předává své tipy a zkušenosti na různých workshopech a školeních. Je hrdá na kraj, ze kterého pochází a také ambsadorkou komunity #holkyzmarketingu pro Moravskoslezský kraj.   Těšíme se na Vás ve středu 26.6. v šest hodin v Polo Caffé.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Chcete být v obraze? Přihlaste se k odběru newsletterů.

    Váš email je u nás v bezpečí. Slouží pouze k zasílání novinek o příštích Internet Marketing Srazech. Jeho odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.