73. MEGA IM sraz s Honzou Kvasničkou

5.10. 2020 Miluška 0

Po půl roční odmlce kvůli COVID situaci jsme se rozhodli uspořádat další IM sraz. A rozhodli jsme se udělat tento sraz mimořádný. Povedlo se nám domluvit s jednou z předních osobností české e-commerce scény. Kromě klasického formátu večerní přednášky a diskuse, přibude celodenní workshop. Našim hostem bude Jan Kvasnička.

  1. Workshop: Stanovte si správné cíle pro růst online projektu/e-shopu pomocí OKR prakticky. Celodenní interaktivní workshop v Hotelu Nikolas pro omezený počet účastníků. Cena 2.990 Kč bez DPH. Při stornu vracíme 100% částky. Budeme reflektovat vládní nařízení.

  2. Přednáška: Strategické plánování online projektu/e-shopu aneb jak správně definovat cíle a následně prioritizovat a vyhodnocovat vaše aktivity. Klasický večerní IM sraz od 18:00 v Cooltouru. Vstup ZDARMA, stačí se pouze registrovat. Kapacita 80 osob. Budeme reflektovat vládní nařízení. V nejhorším případě celý koncept upravíme do online varianty či najdeme nové datum.

WORKSHOP: Stanovte si správné cíle pro růst online projektu/e-shopu pomocí OKR prakticky

Hotel Nikolas, Ostrava 

  • Jak správně řídit svůj online projekt nebo e-shop?
  • Jaké úkoly by měly mít přednost, abychom dosahovali správných cílů?
  • A jak si vůbec určit správné cíle vašeho projektu? Měly by být roční, kvartální, měsíční nebo dokonce týdenní?
  • Máme zlepšit procesy, udělat audit PPC, nasadit nástroje pro optimalizaci, zavést novou sociální síť nebo máme dělat úplně jiné úkony?
  • Navíc ve světě, kdy se vše každý den mění, termíny se kolikrát nedodržují a velice často si něco malujeme, ale realita je pak úplně jiná? Není to nic jednoduchého.

Tento workshop vám ukáže jak na to, prakticky. Ukážeme si jak správně vytvořit základ ve firmě, abyste mohli růst a definovat si správné cíle. Podíváme se na procesy, projektové řízení, definic rolí ve firmě. Základem je vědět, kdo je za co odpovědný a kdo do jakého úkolu, potažmo plnění cíle, vstupuje. Postupně se dostaneme k definici cílů a zavádění strategie do firmy. Podíváme se na různé možnosti strategie, jelikož každá firma je na tom jinak, ať už velikostí, trhem, produktem, službou, … Těch odlišností je opravdu hodně.

Poté se podíváme na framework OKR a jeho zavedení do praxe. Tento framework využívají velké firmy jako Google, Apple ale i jednotlivci, kteří chtějí správně investovat svůj čas a finance do správného růstu projektu. Na workshopu nebude záležet, zda jste sami nebo zda máte 1000 lidí ve firmě, všem z vás tento framework může pomoci. Jako základ určitě doporučuji přednášku.

Nevíte o čem je OKR? Základní popis najdete v těchto slidech.

Podíváme se také na nástrahy zavádění do praxe, vyhodnocování, jaké procesy lze automatizovat nebo jak nad tímto tématem celkově uvažovat.

Sami si jako účastníci vyzkoušíte, jak složité je správně definovat cíle vašeho online projektu/e-shopu. Výsledkem workshopu bude základ pro zavedení OKR do firmy. Každý z vás si to vyzkouší. Workshop bude plný praktických ukázek a připravil jsem si pro vás několik vzorů, které můžete ve své firmě zavést už druhý den po workshopu.

Pro koho je workshop určený:

Především pro majitele, manažery, markeťáky, online specialisty nebo jednotlivce, kteří vlastní nebo pracují nejen v online projektu/e-shopu a chtějí se naučit, jak správně vytvářet strategii, definici cílů a jak správně směrovat daný projekt kupředu. Pro každého z vás to bude znamenat něco jiného, ale workshop je na tyto rozdíly připraven. Alespoň uvidíte tyto odlišnosti v praxi.

Co si s sebou přinést: Určitě s sebou vezměte notebook, na kterém budete provádět většinu cvičení. 

PŘEDNÁŠKA: Strategické plánování online projektu/e-shopu aneb jak správně definovat cíle a následně prioritizovat a vyhodnocovat vaše aktivity

Cooltour Ostrava

Znáte to. Každý den se mění plány, vstupují nám do toho velká i malá rozhodnutí, díky kterým se původní plány mění nebo úplně odsouvají.

  • Jak ale v tomto prostředí zaručit správné plnění cílů online projektu/e-shopu?
  • Jak dodržovat marketingové aktivity a všechny své plány, abychom věděli, kam směřujeme nebo jak si to správně časově rozvrhnout?
  • Jak tyto aktivity vyhodnocovat a jak zjistit, že je někde problém?

Tohle se bohužel týká každého projektu a pokud v tom nebudeme mít systém, tak je velice pravděpodobné, že se zasekáme denní operativou a projekt nám může dlouhodobě stagnovat.

V Honzově přednášce prozkoumáme ověřené cesty, jak zajistit správné plánování online/projektu/e-shopu. Podíváme se na základ, co by měla každý firma splnit, aby vůbec mohla své cíle správně definovat. Pak si ukážeme, jak zavádět framework OKR do praxe a jak s ním celkově pracovat. Přednáška bude obsahovat spoustu příkladů z praxe, abyste poznatky z ní dokázali co nejdříve uplatnit na svém projektu.

A bude zde i překvapení navíc, máte se na co těšit Registrace otevřená od 11.9. v 9:00

Krátce o řečníkovi:

Honza je stratég a specialista na UX, zvyšování konverzního poměru, optimalizaci online projektů a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ Vyžívá se v uživatelském testování a procesu optimalizace, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby. Základem jeho práce jsou správně nastavené procesy, projektové řízení, až po plnohodnotnou strategii a definici cílů. Přidat element

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • Chcete být v obraze? Přihlaste se k odběru newsletterů.

    Váš email je u nás v bezpečí. Slouží pouze k zasílání novinek o příštích Internet Marketing Srazech. Jeho odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.