Jaký byl šestý Internet Marketing Sraz

Byli jste na šestém Internet Marketing Srazu? Ne? No tak to jste přišli opravdu o hodně :). I tento sraz byl opravdu úžasný. Vypadá to, že konečně máme stálé místo – restauraci, kterou máme celou pro sebe, přímo v centru Ostravy. Po srazu se mi také podařilo domluvit hned další termín, takže další IMSraz se bude konat na stejném místě :).

Jak Internet Marketing Sraz probíhal?

Prezentaci jsme opět o půl hodinky pozdrželi, protože chybělo hodně lidí, o kterých jsme věděli, že přijdou. Asi už z toho uděláme pravidlo, protože ne vždy se všichni dostaví přesně na 18:00 (ok – nikdy tam nejsou všichni v 18:00 :D).

Ale zpět ke srazu – vše začlo mou přednáškou, která byla na téma „Jak zaujmout uživatele“. Samotnou přednášku i prezentaci máte níže.

Sešlo se nás celkem 18 a o témata k diskuzi opravdu nebyla nouze. Seděli jsme nakonec déle než do 23:00 a to se nám ani moc nechtělo domů :).

Témata byla nejrůznější, od vzájemného představovaní a hodnocení projektů až semtam po zábavná videa na YouTube a podobně.

Kdo se srazu zůčastnil?

Na srazu byli tito účastníci:

Jak zaujmout uživatele

Níže najdete celou přednášku, neupravovanou, takže co se informací a zážitku týče, bude to jako byste na imsrazu byli 🙂

Internet Marketing Sraz – Jak zaujmout uživatele from Jakub Čižmař on Vimeo.

A zde jsou slajdy k přednášce:

Co na přednášku říkáte? Byli jste na Internet Marketing Srazu? Jak se vám líbila? Nebyli? Co říkáte na záznam?

Toto byla moje první opravdová přednáška, takže vám budu vděčný za jakoukoli objektivní kritiku. Sám vím o spoustě nedokonalostí, ale říkám si, že nikdo nemůže být napoprvé dokonalý a je třeba se učit a zkoušet – a navíc – informace jsou dle mého názoru kvalitní, takže mi určitě nedokonalé vystupování odpustíte :). A já naoplátku slibuji, že se budu pořád zlepšovat 😀

 

Tags:

Komentářů: 4

Zanechat komentář »

 
  • Tak po shlédnutí přednášky musím konstatovat, že mě ještě více mrzí, že mi škola zabránila jet na další sraz osobně. Celkově bych to hodnotil, jako velice užitečné informace shrnuté na jednom místě. Nicméně mě napadá jedna drobná otázka, jaký množství času z těch tří částí by se mělo věnovat právě plánování? Můj názor je, že klidně těch 40% by za to stálo, co myslíš?

     
     
     
    • Ahoj Vojto, no škoda, že jsi nedorazil… Jinak – plánování je opravdu důležité, bez něj se totiž jednoduše stane, že budeš mít vyhrazený nějaký čas pro práci na svém projektu, který nebudeš schopen využít efektivně (nebo jej dokonce rovnou promrháš děláním ničeho). Naopak když máš jasně určenou cestu a úkoly, které je potřeba splnit, vše jde mnohem snáz.

      Já bych tedy tomu plánování věnoval opravdu dostatek času, zejména v začatcích 😉 ale procentuálně ten čas vyjádřit neumím, hraje zde roli spousta faktorů (náročnost tvorby obsahu, poskytování podpory či poradenství zákazníkům, udržováni a účasg v diskuzích a podobně), které se liší projekt od projektu…

      A koukej dorazit na příští sraz 😉

       
  • […] Ostatně posuďte sami – přednášku „Jak zaujmout uživatele“ můžete shlédnout zde. […]

     
     
     
  • hezké a poučné povídání, s většinou věcí nelze než souhlasit.

     
     
     
  • Zanechat komentář
     
    Jméno
    Jméno