👉Jaký je rozdíl mezi zákaznickou podporou a péčí na sociálních sítích?
👉Proč nestavět community management až na poslední kolej?
👉Vyplatí se postavení inhouse týmu nebo je lepší outsourcovat péči o zákazníky agenturou?
👉Jak se dá předejít krizovým komunikacím? A co od vás vlastně očekávají zákazníci v komunikaci na sociálních sítích?
To vše pro vás chystá Kristýna Szkanderová. Bojovnice za kvalitní obsahový marketing, ve kterém hraje community management hlavní roli.
Kristýna před časem vyměnila židli v agentuře Socialsharks za volnou nohu. Je spoluzakladatelka We Are Signature s.r.o. Ze své pozice senior social media manager a pomáhá klientům najít cestu, jak začlenit sociální sítě do celého marketingového mixu, najít vhodnou cílovou skupinu, vytvářet pro ni relevantní obsah, budovat komunitu a pečovat o zákazníky. Ráda předává své tipy a zkušenosti na různých workshopech a školeních. Je hrdá na kraj, ze kterého pochází a také ambsadorkou komunity #holkyzmarketingu pro Moravskoslezský kraj. Těšíme se na Vás ve středu 26.6. v šest hodin v Polo Caffé.