Po půl roční odmlce kvůli COVID situaci jsme se rozhodli uspořádat další IM sraz. A rozhodli jsme se udělat tento sraz mimořádný. Povedlo se nám domluvit s jednou z předních osobností české e-commerce scény. Kromě klasického formátu večerní přednášky a diskuse, přibude celodenní workshop. Našim hostem bude Jan Kvasnička.
Hotel Nikolas, Ostrava
Tento workshop vám ukáže jak na to, prakticky. Ukážeme si jak správně vytvořit základ ve firmě, abyste mohli růst a definovat si správné cíle. Podíváme se na procesy, projektové řízení, definic rolí ve firmě. Základem je vědět, kdo je za co odpovědný a kdo do jakého úkolu, potažmo plnění cíle, vstupuje. Postupně se dostaneme k definici cílů a zavádění strategie do firmy. Podíváme se na různé možnosti strategie, jelikož každá firma je na tom jinak, ať už velikostí, trhem, produktem, službou, … Těch odlišností je opravdu hodně.
Poté se podíváme na framework OKR a jeho zavedení do praxe. Tento framework využívají velké firmy jako Google, Apple ale i jednotlivci, kteří chtějí správně investovat svůj čas a finance do správného růstu projektu. Na workshopu nebude záležet, zda jste sami nebo zda máte 1000 lidí ve firmě, všem z vás tento framework může pomoci. Jako základ určitě doporučuji přednášku.
Nevíte o čem je OKR? Základní popis najdete v těchto slidech.
Podíváme se také na nástrahy zavádění do praxe, vyhodnocování, jaké procesy lze automatizovat nebo jak nad tímto tématem celkově uvažovat.
Sami si jako účastníci vyzkoušíte, jak složité je správně definovat cíle vašeho online projektu/e-shopu. Výsledkem workshopu bude základ pro zavedení OKR do firmy. Každý z vás si to vyzkouší. Workshop bude plný praktických ukázek a připravil jsem si pro vás několik vzorů, které můžete ve své firmě zavést už druhý den po workshopu.
Pro koho je workshop určený:
Především pro majitele, manažery, markeťáky, online specialisty nebo jednotlivce, kteří vlastní nebo pracují nejen v online projektu/e-shopu a chtějí se naučit, jak správně vytvářet strategii, definici cílů a jak správně směrovat daný projekt kupředu. Pro každého z vás to bude znamenat něco jiného, ale workshop je na tyto rozdíly připraven. Alespoň uvidíte tyto odlišnosti v praxi.
Co si s sebou přinést: Určitě s sebou vezměte notebook, na kterém budete provádět většinu cvičení.
Znáte to. Každý den se mění plány, vstupují nám do toho velká i malá rozhodnutí, díky kterým se původní plány mění nebo úplně odsouvají.
Tohle se bohužel týká každého projektu a pokud v tom nebudeme mít systém, tak je velice pravděpodobné, že se zasekáme denní operativou a projekt nám může dlouhodobě stagnovat.
V Honzově přednášce prozkoumáme ověřené cesty, jak zajistit správné plánování online/projektu/e-shopu. Podíváme se na základ, co by měla každý firma splnit, aby vůbec mohla své cíle správně definovat. Pak si ukážeme, jak zavádět framework OKR do praxe a jak s ním celkově pracovat. Přednáška bude obsahovat spoustu příkladů z praxe, abyste poznatky z ní dokázali co nejdříve uplatnit na svém projektu.
A bude zde i překvapení navíc, máte se na co těšit Registrace otevřená od 11.9. v 9:00
Krátce o řečníkovi:
Honza je stratég a specialista na UX, zvyšování konverzního poměru, optimalizaci online projektů a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ Vyžívá se v uživatelském testování a procesu optimalizace, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby. Základem jeho práce jsou správně nastavené procesy, projektové řízení, až po plnohodnotnou strategii a definici cílů. Přidat element