Kuba nám v únoru představí žhavé téma a to: Cena PPC reklamy roste. Jak s tím bojovat?
Ceny reklamy rostou napříč většinou oborů. Proč tomu tak je a jaké to má dopady si ukážeme na několika příkladech. Hlavní otázkou celého večera ale bude, jak s tím vůbec můžeme bojovat a zda to vůbec jde?
Projdeme si několik možných cest, ale žádná není 100% a použitelná pro každého. Proto je dobré vědět o možných přínosech/dopadech a především umět přínos PPC reklamy vyhodnocovat.
O Kubovi:
PPC reklamě se věnuje od roku 2012. Nejdříve pracoval v agentuře a v roce 2014 se rozhodl jít na „volnou nohu“. Ve firmě Placement.cz má na starost vedení týmu a PPC kampaní. Primárně se zaměřuje na rozsáhlé strategie PPC kampaní svých klientů. Můžete ho potkat na konferencích, kterých se aktivně účastní. Také přednáší, např. na Barcampu či na našem srazu.