Právě jsem dostal potvrzení z restaurace, že náš březnový termín platí! Vše je tedy připraveno.
50. Internet Marketing Sraz se bude konat 28.3.2017 od 18:00 v restauraci La Futura v Ostravě
Pokud jste ještě v La Futuře nikdy nebyli, mrkněte na jejich web, dostupnost i parkování je super.
Hostem bude Milan Tříska, kterého jsem požádal proto, že se stále mnoho lidí ptá na „Facebook“ a já nevím o nikom lepším, koho bych oslovil.
Existují dva používané modely práce na Facebooku – vytváření obsahu na vlastní Facebook stránce (bez důrazu na přímý prodej) a tzv. DPA – dynamické produktové reklamy s cílem prodat zboží (bez důrazu na brand). Existuje však i třetí, nesmírně efektivní strategie brandování na výkon, která se projeví ve zvýšeném výkonu celého marketingového mixu.
Milan nám vysvětlí zásady jednotlivých strategií, jejich potenciální přínosy a vhodnost pro jednotlivé typy klientů, co to je Facebook pixel, proč je důležité “ho tam mít“ a jak vytvářet efektivní publika pro naprosto přesné cílení své komunikace.
Milan Tříska je majitelem on-line agentury INT s.r.o. , vzhledem k datu založení v roce 1999 asi přece jen nejstarší stále existující on-line agentura v ČR. První inzerát na Facebooku pustili v roce 2010 . Milan tvrdí, že tradiční pohled na Facebook jako na nástroj buď pro brandování nebo výkonnostní reklamu je třeba doplnit o brandování na výkon a úspěšně tento postup realizuje. Říká, že pokud má fanoušek obchodní firmy milovat jen jedinou stránku firmy, musí to být její košík.
Spolu s Honzou Podlouckým a Michalem Jedonem také vytvářejí a publikuji pravidelný cyklus Facebook doporučeni a vychytávek, které si najdete pod hashtagem #1001fbtrik
Těším se, jsem přesvědčen o tom, že přednáška bude peckovní – takže – poznačte si v kalendáři 28.3., 18:00 a napište si tam „Jsem na IMSrazu!“
Internet Marketing Srazy jsou zcela zdarma, platíte si jen svou útratu v restauraci.
-> Přihlaste se na Facebookové stránce události <-
A my se na vás s Milanem budeme těšit….