IMcast

IM cast má jeden hlavní cíl: Šířit informace z praxe tvorby a řízení e-shopů.

IM cast je dostupný na plaftormách:

Internet Marketing Srazu již táhne na 10 let a má za sebou přes 74 setkání. V době covidové jsme ho přesunuli na ClubHouse, kde jsme se každé pondělí setkávali na “E-commerce čaji o páté”. A z něj se teď přesouváme do profesionálnější formy, a to do formy podcastu.

Říkáte si: “A zase další podcast…” A ano, máte pravdu. Je tu další podcast, ale proč, čím se liší? My, pořadatelé IM srazu, jsme sami aktivními posluchači a hledači zajímavých rozhovorů a při tom poslouchání jsme zjistili jednu věc. Podcasty jsou často jeden na jednoho, nebo dva na jednoho a vždy řeší zkušenosti jednoho člověka, od jeho počátků, přes současný byznys a jeho rady a finty, které vám chce předat. A to my nechceme. My chceme jít opravdu do hloubky daného tématu, probrat ho z více úhlů s pečlivě vybranými hosty, ať má přínos pro naši komunitu e-shopařů.

 

Epizody IM castu

#2 Skutečný marketing

Druhý díl IMcastu jsme zaměřili na e-commerce marketing. Konkrétně na ten skutečný marketing. To znamená, jak poučky fungují v praxi, jak se měří kampaně, jaký je rozdíl mezi inhouse marketingovým týmem a agenturou atd. 

Pozvali jsme si na to dva hosty a probrali to skutečně z více úhlů. I když musíme říct, že jejich zkušenosti se v mnohém podobaly. 

Zástupcem světa e-shopařů byl e-commerce director Nick Ollender z firmy D-sport.cz. Druhou stránku, tu agenturní, reprezentovala Kristýna Szkanderová, zakladatelka We Are Signature a bojovnice za kvalitní obsah.

V rozhovoru uslyšíte:

9:00 Nickovi tipy, jak si vybrat agenturu
13:00 Jaké to je mít inhouse marketingový tým a externí dle Kristýny
23:00 Jak vybrat influencera
40:00 Zásady kampaně dle Nicka
45:00 Tip Kristýny k trendům v onlinu
51:00 Nick o Cvičíme s D-sportem
1:01:00 We Are Signature a Kovy
1:08:00 Jak se D-sport popral se vstupem konkurentů na trh

Poslouchat můžete i na dalších platformách:

#1 ERP systémy

V první dílu podcastu jsme se zaměřili na ERP systémy. U našich klientů často vidíme opomíjení této problematiky, ale jak všichni víme, dobré ERP je základní stavební kámen každého e-shopu. Existuje mnoho pohledů na různá řešení. Proto jsme se na to podívali z více úhlů, pořádně do hloubky. Pozvali jsme si Pavla Motana, jednatele K2 a Michala Kubíčka, za majitele několika firem a e-shopů.

V rozhovoru uslyšíte:

  1. Kdy je čas přemýšlet nad zavedením/výměnou ERP?
  2. S jakými dvěmi přístupy řízení firem se v praxi setkáváme?
  3. Jakou prodejní hodnotu má e-shop s obratem 15mil Kč?
  4. Jak se připravit na změnu ERP?

Poslouchat můžete i na dalších platformách:

O čem je IMcast?

 O čem ve zkratce je náš podcast ze světa e-commerce?

Hosté s praxí

Ne každý je řečník, který vystupuje na konferencích. Mnoho expertů žije schovaných ve stínu za svými značkami, za svými e-shopy, které prosperují, sledují novinky a aktivně reagují na veškeré změny naší společnosti. A přesně tyhle lidi my přinášíme.

Monotématičnost

Každý to zná. Pustíte si podcast a čekáte, že bude o tom, o čem píší v nadpisu. Avšak opak je často pravdou. Jeden řečník mluví nejen o seberozvoji, své zkušenosti, ale zabrousí do svého dětství, začne společně s moderátorem rozebírat covidovou situaci či povídat o politice. Tomu se chceme vyhnout. Proto si zveme dva řečníky a do hloubky probereme jedno téma.

Historie srazů

To vše navazuje na historii neformálních konferencí, které se konají v Ostravě už skoro 10 let. V podobném duchu se nesou i naše moderované rozhovory. Vše vysíláme z ostravského klubu Fabric v audio i video podobě.

Podcastem provází

Dva experti, kteří se celý život motají okolo onlinu a e-shopů.

Michalis Katapodis
Michalis Katapodis
Jednatel v 3IT.cz

Nadšenec do moderních technologií a online. Ve své firmě tvoří e-shopy na míru.

Jakub Herrmann
Jakub Herrmann
Majitel Placement.cz

Seniorní PPC specialista, který se stará o marketing malých i velkých e-shopů.