59. IM Sraz s Dimitriosem Vlasakudisem o silném brandu

Po prázdninové pauze nás čeká slibovaná přednáška od neskutečného Dimitriose Vlasakudise o silném brandu.

Pište si do diářů datum příštího IM srazu je 26. září!

Téma: Proč i vy potřebujete silný brand a jak na to!

Internetový a výkonnostní marketing zvládnou ledacos – prodat zboží na eshopu, přilákat návštěvnost, dostat vás výše ve vyhledávačích. Emoce jsou ale vždy silnější než fakta – a loajalitu zákazníků, jejich lásku k značce a opakované nákupy teprve vyvolá až dobře postavený brand, který vás navíc odliší od konkurence. Silný brand je jako Bugatti Veyron – chtěl by ho každý. Brand ale zdaleka nestojí jen na logu a sloganu. Jak se vlastně buduje brand i u malých a středních firem? Co k tomu potřebujete? Z čeho si vzít inspiraci? Co funguje a co ne?

Pár slov o řečníkovi:

Dimitrios Vlasakudis

Spolumajitel a ředitel kreativního studia Skórka&Vlasakudis Created. Začínal v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci, se kterou si tyká dodnes. Podílel se mj. na úspěchu nezávislé kapely Charlie Straight jako její tiskový mluvčí a PR manager. Vydával i internetové noviny a spoluvlastnil velký startup. V současnosti mj. píše knihu z oboru a provádí formátem Snídaní o marketingu v Praze, Brně a Ostravě.

 

Komentáře

Prozatím žádný komentář.

  • Zanechat komentář
     
    Jméno
    Jméno